Пріоритетні напрямки діяльності
Пріоритетні напрямки діяльності закладу на 2017-2018 н.р.
1. Поетапно впровадити STREM-освіту в педагогічний процес закладу.
2. Активно включати батьків, громадські установи та організації в освітній процнс дошкільного закладу.
3. Удосконалити єдине здоров'язберігаюче середовище дошкільного закладу та родин вихованців.
4. Забезпечити розвиток мовлення дітей засобами сучасних форм роботи з літературними творами.
Перспективне прогнозування розвитку дошкільного закладу.
Основні стратегічні завдання |
Шляхи реалізації |
Очікувані результати |
1. Створення розвивального життєвого простору. |
Вуличний дизайн, предметно-ігрове середовище, сучасний дизайн приміщень. |
Створення комфортних умов для дітей та педагогів, естетичноцінного природного середовища, інтеграція ігрової та пізнавальної діяльності дітей. |
2. Впровадження інклюзивної освіти. |
Створення бази даних, запровадження консультативної психолого-педагогічної допомоги батькам, вичення динаміки розвитку дитини. |
Створення умов у ДНЗ для перебування та навчання дітей з функціональними обмеженнями. |
3. Впровадження моделювання та ейдетики. |
Робота творчої групи, презентація напрацювань, проведення семінарів-практикумів, майстер-класів, оформлення методичних рекомендацій. |
Впровадження в освітній процес моделювання та ейдетики. |
4. Виявлення та розвиток обдарованих дітей. |
Виявлення обдарованих дітей, індивідуальне оцінювання творчого потенціалу і особливостей дітей, створення умов для розвитку через гурткову та індивідуальну роботу. |
Створення умов для розвитку кожної особистості. |
5. Зміцнення здоров′я дітей. |
Оптимізація режиму навчально-виховного процесу, збільшення рухової активності дітей, впровадження зберігаючих технологій. |
Збереження та зміцнення здоров′я дітей, вироблення навичок до здорового способу життя. |
6. Інтеграція суспільного та родинного виховання. |
Систематизація заходів методичної робрти, застосування інтерактивних форм роботи, підвищення педагогічної обізнаності батьків. |
Створення дієвої моделі системи роботи з батьками. |
7. Впрвадження інформаційних технологій. |
Проведення курсів практичного володіння комп′ютером, створення електронної бази методичних даних закладу. |
Підвищення якості оствіти через активне впровадження інформаційних технологій. |